• P 
  • P 
  • Pracovník kvality / Zákaznický servis 

Pracovník kvality / Zákaznický servis

Zaměstnavatel: SUSPA CZ s.r.o.
Strážská 483

Vaše úkoly:
" Zpracování problematiky kvality v rámci projektů
Návštěvy zákazníků
o Podpora zákaznických auditů
o Implementace/plánování MSA/MFU/PFU
o Podpora nulté série
o Příprava prvotního vzorkování pro zákazníky
" Řízení zákaznických reklamací
o Provádění analýz poškozených dílů
o Stanovení a realizace okamžitých opatření
o Metodická analýza hlavních příčin
o Definice nápravných opatření v koordinaci s dotčenými vlastníky procesů
o Vytváření 8D reportů
o Komunikace se zákazníkem (včetně dokumentace na zákaznických portálech)
o Tvorba vrácenek dílů
o Provádění kontrol účinnosti
" Prvotní odběr vzorků u zákazníků
o Kontrola specifických požadavků zákazníka ohledně dokumentace
o Kontrola prvotních vzorků
o Vytvoření nebo sestavení úvodní vzorové dokumentace
o Komunikace se zákazníkem (včetně dokumentace na zákaznických portálech)
o Vyžádání/přijetí rozhodnutí zákazníka o prvotní kontrole vzorku
" Příprava pravidelných zpráv o kvalitě a jejich prezentace managementu ( QM Review , SPQ - Werk)
Váš profil:
" Vzdělání technického směru nebo podobného zaměření.
" Praxe na obdobné pracovní pozici.
" Znalost německého nebo anglického jazyka slovem a písmem - oba výhodou
" Dobré znalosti MS-Office a SAP výhodou
" Znalost ISO 9001 a IATF 16949
" Znalost zákaznických portálů
" Znalost a používání nástrojů kvality (8D report, Ishikawa, 5 Why , ...)
" Týmový hráč s vlastní iniciativou, odhodláním a samostatností, dobré komunikační dovednosti

Nabízíme:
" mzdu dle zkušeností a praxe, uvedené rozmezí je pouze orientační,
" příspěvek na

odpovědět
Pracovník kvality / Zákaznický servis
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Plzeňský kraj